Listan 2011

Dag 1 En sak jag minns från när jag var liten

Dag 2 Min första bästa vän

Dag 3 Mitt hår de senaste 2 åren

Dag 4 Min bästa vän

Dag 5 Dagens händelse

Dag 6 Hur jag träffade …

Dag 7 Ett betydelsefullt datum

Dag 8 Ett sommar minne

Dag 9 Någon jag ser upp till

Dag 10 5 saker jag vill hinna med innan jag dör

Dag 11 Dagens fail

Dag 12 Mitt utseende de senaste 2 åren

Dag 13 Detta har jag gjort i veckan

Dag 14 7 saker jag tycker om

Dag 15 Ett vinter minne

Dag 16 En sanning om mig

Dag 17 I mina hörlurar just nu

Dag 18 Något jag saknar

Dag 19 Något jag ångrar

Dag 20 Ett höst minne

Dag 21 Detta visste du inte om mig

Dag 22 Min dröm

Dag 23 En återkommande mardröm

Dag 24 Något kontigt med mig

Dag 25 Ett vår minne

Dag 26 En onödig sak jag använder dagligen

Dag 27 Ur min garderob

Dag 28 Något jag önskar mig i present

Dag 29 En jobbig händelse

Dag 30 Vad tusan jag vill

jag hittade en ny lista, så vi kör på den istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback