MITT 2010 DEL 2

forts. JUNI


jag bilade 170 mil uppåt i landet, dvs till kiruna


frida åkte upp hon också


och vi åt is hela natten



jag föll ner i kirunafällan... "ofixad och fräääsch"


jag lekte en massa med nora den sommaren.


och med jens, rebecka också men henne har jag ingen bild på :)

JULI


jag åkte till stugan och gick och fiskade med lovisa


och vi grillade storfångsten


sen åkte vi till finland




vi kom tillbaka och jag va med jens.
hans gasvajer gick sönder, och han kom på att
han kunde använda en kabel att dra i för att gasa...

AUGUSTI


vi målade deras villavagn


jag åkte till växjö igen och kladdade på "to do" tavlan


jag lämnade 9b


och började i hvf10



jag klippte av håret llite mer

jag började umgås med världens finaste flickor


SEPTEMBER




vi åkte ut till alvesta och jennie


vi slog bygg på idrottsdagen (och alla andra ettor också)


jag hade roande svenska lektioner med josse

OKTOBER


och med jennie


jennie styla mitt hår


jag åkte upp till snön och var barnvakt


fast jens var nog mest barnvakt ändå...


jag åkte hem till växjö igen och lekte med tossan och jennie i skolan
sen kom jens till växjö, men jag var alldeles för upptagen att ta bilder

NOVEMBER


jag köpte en pälsmössa och gled runt med den överallt...


jag spenderade min tid på donken med min kyckling


haha jag glömde sminka mig!


vi gjorde loops och jag var sämst


jag och josse vart snyggast

DECEMBER


vintern kom och pappa tog en finfin bild


vi va på donken på julskyltningen


jag var på julfik och åt en massa mums


arissa fyllde år och hade kalas


jag skaffade hårförlängning


älskling kom till mig och vi köpte massa godisar men glömde påsen


och jag var väldans oaktiv med kameran, vilket blev mitt nyårslöfte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback