MR. SAXOBEAT

tror mitt huvud har lite för fort att växa upp just nu.
jag har ju som sagt tittat på resor till nästa år,
kollat på lägenheter
och nu sitter jag och funderar på saker att tattuera in..

  • när jag var mindre tattuerade min syster in sitt namn/smeknamn på handleden,
    efter det har jag också velat det.
  • jag kom senare på iden att skriva in mitt födelsedatum under.
  • jag ändrade mig och ville ha en streck-kod med mitt födelsedatum på
  • jag ville ha en ödla vid ankeln
  • jag ville tatuera in barbie i svanken?! hahahaha
  • jag ville ha ett hjärta i nacken
  • jag ville ha en fjäril ovanför fotleden
  • jag ville tattuera in en stjärna mellan tumme och pekfinger
  • jag ville tattuera två hjärtan på högra ringfingret (vart man har ringar)
nu är jag dock inte ett dugg sugen på något utav de, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback