" SVAR PÅ TAL"



Åh tack så mycket! :) jag är nog egentligen inte "ideal" frisöreleven... haha.
Jag älskar däremot att skapa med mina händer, och det är nog just därför jag tycker om att pilla i hår.
Jag brukar dock inte pilla så mycket i varken mitt eller någon annans hår på fritiden
och därför är det dåligt med inlägg om hår ;)

Jag får lite ryck ibland och pillar med nagellack och dekorationer,
men det är ytterst sällan och är långt ifrån expert på det!

Smink är jag urkass på.. kan inte ens göra en riktigt bra sotning ;)

Om jag ska vara ärlig så är mode något jag tycker är skit trist. Jag är inte tjejen som följer modet slaviskt och klär upp mig varje dag... jag är snarare tjejen som springer runt i mjukisbyxor och en enkel tröja haha, så om du är ute efter en smink-naglar-hår-mode-typisk tjej blogg så får du nog tyvärr leta vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback