FET DISS (N)

13 saker som jag stör mig riktigt mycket på folk är:

  1. folk som är helt olika personer i olika umgängen... fattar inte riktigt grejen med det?
  2. folk som måste synas heeeela tiden! åååh hur irriterande är det inte med folk som skriker i bussar eller ställer sig och dansar mitt i en stor folkgrupp bara för att synas?
  3. folk som måste visa hela sig... gå i bh och trosor istället-ingen skillnad..........
  4. folk som inte vågar erkänna att dom är bra på något... fast egentligen är du jätte nöjd, erkänn dåå!
  5. folk som snackar skit bakom ryggen på en och sedan säger att man är väääärldens bääästa väään wohoo! hahah man hör ju på långa vägar hur falskt det är
  6. folk som försöker få över en på dess sida när den bråkar med någon. den är en pussy som drar in en massa andra, varför göra det själv då?
  7. folk som lever exakt in i minsta detalj som någon annan. DET är fasen det tråkigaste som finns, folk som inte vågar vara sig själv för att man själv tycker att man är tråkig, så då är den som precis som alla andra
  8. folk som inte vågar ha roligt. lekar och utmaningar är det roligaste som finns, det är faktiskt det hela livet bygger på, klarar du inte av att ha roligt kan du lika väl krypa in i det lilla hål du kom ut ifrån igen.
  9. folk som är rädda, eller rättare sagt fruktar förändringar. att klippa av en dm hår är det värsta som finns... eller att inte kunna ha på sig den där tröjan som egentligen är såå snygg för att dina vänner tycker att den inte är din stil
  10. folk som säger att dom skulle dö för att sin vän dör skulle min vän dö, skulle såklart en bit inom mig dö med personen, men jag skulle ju inte precis hoppa framför ett tåg?
  11. folk som bara snackar om sina pojkvänner hela tiden, och gör inget annat på fritiden än att vara med honom. ingen vill veta att han pillade i ditt hår i tre timmar igår eller att hans händer luktade diesel...
  12. folk som inte har något att berätta om, så dom berättar om vem som va på den festen eller vem som la till dig på fb, vem som skrev till dig eller vad den sa till dig.... INTE INTRESSANT :(
  13. folk som tar ut sin ilska på en, åhnej matten gick inte bra... nu ska jag låta min ilska gå ut över mina närmsta vänner... för som sagt dom andra kan jag ju inte säga något till.. för dom tror ju att jag är glad och trevlig hela tiden,............

bildbrist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback