för-mycket-fritid...............

Linda in mig i en blixt
Skicka iväg mig med ett leende
Kanske är det vägen jag borde gå
Rakt in i det okända
Jag lämnade extranyckeln bordet
Trodde aldrig jag skulle kunna säga
Jag besöker bara på helgerna
Jag förlorade mitt liv och en kär vän

Jag har sagt det så många gånger
Jag skulle förändra mitt sätt
Nej, Ingen idé
Gud vet att jag har provat.

Kalla mig för en syndare, kalla mig för ett helgon
Säg att det är över, men jag älskar dig fortfarande lika mycket
Kalla mig din favorit, kalla mig det värsta
Säg att det är över jag vill inte att du ska bli skadad
Det är allt jag kan säga. , jag är påväg

Jag fick tillslut ihop det,
Men ingenting varar för evigt
Jag var tvungen att göra ett val som inte var mitt,
Jag var tvungen att säga adjö för sista gången
Jag höll hela mitt liv i resväska,
Egentligen har jag aldrig bott på ett ställe
Kanske det är så det ska vara,
Du vet att jag lever mitt liv som en zigenare


Jag har sagt det så många gånger
Jag skulle förändra mitt sätt
Nej, Ingen idé
Gud vet att jag har provat.


Kalla mig för en syndare, kalla mig för ett helgon
Säg att det är över, men jag älskar dig fortfarande lika mycket
Kalla mig din favorit, kalla mig det värsta
Säg att det är över jag vill inte att du ska bli skadad
Det är allt jag kan säga. , jag är påväg


Jag ska alltid hålla dig inombords, du botade mitt
hjärta och mitt liv ... Och du vet att jag försöker.

Kalla mig för en syndare, kalla mig för ett helgon
Säg att det är över, men jag älskar dig fortfarande lika mycket
Kalla mig din favorit, kalla mig det värsta
Säg att det är över jag vill inte att du ska bli skadad
Det är allt jag kan säga. , jag är påväg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback