klockan 7.50

vaknade nyss av att mobilen vibrerar och ljudet är olidligt.
har jag försovit mig? är min första tanke, trots att klockan bara halv 8.
nej det var bara 43085783265 nya meddelanden....

mina läsare fördubblades nästan igår? antar det var "13 saker jag stör mig på" som gjorde sin sak.
för det va nämligen det nästan alla smsen handlade om.
var säkert 10 stycken som trodde det handlade om dom, men nej.
ganska så kul att man känner igen sig på en punkt och helt plötsligt tror man att handlar om en själv, men vadå då spelar de andra punkterna ingen roll?
och att man känner igen sig på en punkt eller två, kom igen vi stör oss alla på något och det där var det jag tycker irriterande hos folk.


nu ska jag gå och lägga mig igen och det här blev världens tråkigaste inlägg, men det får ni helt enkelt leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback