Åtta sätt att vinna ditt hjärta

  1. Vara sig själv.
    finns väl inget så självklart som att man ska våga vara sig själv?

  2. Våga visa känslor offentligt.
    det värsta jag vet är folk som blir helt känslokalla så fort man vistas med någon annan.
  3. Inte sätta mig i sista hand hela tiden
    visst får du göra andra saker, men skänk lite tid åt mig med.
  4. Våga säga emot.
    Jag har inte alltid rätt, och det vill jag att du visar för mig.
  5. Prata inte om helt ointressanta saker.
    jag vill inte höra om att du bytte däck på bilen idag 24/7, klart du får berätta det men det behöver ju inte vara det enda du pratar om.
  6. Rök/snusa inte!
    det måste nog vara det äckligaste som finns. jag vill varken pussa på någon som smakar askkopp eller har en prilla i munnen!!
  7. Visa att jag är den enda.
    gör dig själv en tjänst och håll inte på med fler än en person åt taget, är du med mig vill jag att jag ska vara den enda.
  8. Ta hand om dig själv.
    jag skulle aldrig falla för någon som inte ens kan ta hand om sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback