"JAG ÄR ETT ROWSA ÅLLÅN!"



jag är rätt fin i hörnet också...

idag skulle jag göra kladdkaka....
jag började med att slänga i en tsk salt ist för en halv... skitsamma
tänkte jag och fortsatte.

när jag var klar med kladdkakan slängde jag in den i ugnen, då insåg
jag att jag glömde slänga på dom små gulliga chokladknapparna, så
jag fick ta ut kakan och slänga dit dom.

när kakan var klar, tog jag ju ut den såklart, men den var jätte rinnig
vilket jga tyckte va jättekonstig men t'nkte att del skulle säkert stelna.

och tro mig, stelnade gjorde den, den var som en stenkaka...

när jag kom tillbaka till köket frågar krille mig om jag ska spara
smöret... wtf tänkte jag. sen insåg jag att jag glömt lägga i smöret...
just i det ögonbllicket kände jag att jag var alldeles för trött för att
ställa mig och baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback