Nio saker om dig själv

  1. Jag är 164 cm lång (eller jag var det när jag mätte mig senast...)
  2. Det senaste året har varit det mest tuffaste året både psykiskt och
    fysiskt, det underbaraste och det mest händelserika året i mitt liv.
  3. Jag har blivit lite av en "ensamvarg" eller hur man ska förklara det,
    jag vill liksom vara för mig själv efter skolan.
  4. Jag pratar hellre med en kille om något som hänt, på något konstigt
    sätt förstår dom en bättre än vad en tjej gör..?
  5. När jag gör något, måste jag göra allt på en gång, annars tappar jag
    intresset och skiter i att göra det.
  6. Jag älskar snö! Men hatar kyla (dock fryser jag knappt aldrig...)
  7. Jag älskar inredning, jag kan sitta i timmar och fundera på hur jag
    vill ha mitt hus när jag flyttar hemifrån, eller kolla på olika
    inrednings sidor.
  8. Jag hatar att spendera pengar på dyra saker, får världens ångest.
    Så jag spenderar alla pengar på presenter, en fika på stan eller
    billig skit och blir förvånad när pengarna tar slut, då får jag ännu
    mer ångest för jag inte spenderade det på något jag verkligen vill ha.
  9. Jag verkligen avgudar frukt!


bildbrist, så får bli en gammal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback