PENGAR RULLAR IN SOM DE SKA, KOMPIS DE GÅR BRA NU!

HELT OTROLIGT! jag har fått sommarjobb!!! :o :o trodde aldrig jag skulle säga detta O.o

jag hade prov idag, har redan haft det provet innan men tydligen tyckte inte hon de :o
jag hade dessutom en fet sovmorgon så jag började inte förens efter 12, aznajzzz :D

imon skulle jag ha sista nationella, men jag ska tydligen göra matte b nationella också....? helt knasigt!

onsdag är jag ledig och på kvällen ska jag styla modeller inför modevisning, ser fram emor det riktigt mycket!

torsdag ska jag leka på leos med världens bästa gudnys änglar, WIHOOO :D

på fredag är de fredagsmyyyys med världens bästa HVF10.



ser ni föresten hur långt mitt hår har blivit ? riktigt fet tumme upp på de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback