WE COULD HAVE IT IN ANOTHER WAY

ibland får jag sånna där ryck och måste ha deep talk med någon
liksom komma ut ur helt galna, störda och vrickade jana.
typ växa upp för en timme eller två, ibland hela natten.
det är så otroligt skönt och sedan känner man sig så extremt lättad.

för övrigt har jag målat hela dagen.
imon ska jag väl också måla antar jag.
lite nytta måste jag ju vara till.

och vi dog inte idag, är jag förvånad? nej.
ganska kul att dom snart kommer säga att vi ska dö julaftonsmorgon i år.
sen efter det 2012.
jaja jorden går säkert under någon gång,
men jag tror ju inte att kometerna siktar in sig på ett visst datum och tid?
eller att jorden kommer dela sig på mitten av en jordbävning?
eller att gravarna kommer öppna sig? haha det dummaste jag hört!
nä sluta noja er nu för tusan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback