DAG 5 - EN BILD FRÅN EN TID DU SAKNAR

Om jag skulle få välja en tid som jag skulle vilja leva om igen så är det nog när jag var 14-15. Jag vill vara "ung och blåst" (säger inte att jag fortfarande är det....) Jag vill lita på alla och bara leva livet. Jag vill göra alla misstag och få hjärtat krossat. Jag vill vandra ute på nätterna och komma hem tidigt på morgonen. Jag vill ha mina bästa vänner utan all jäkla kärlekstrams. Jag vill tro att jag är så äldst jag bara kommer bli och ändå känna mig liten. Jag vill tro att de är coolt med sugmärken. Jag vill tycka att jag är tjock när jag är smal. Jag vill tänja på gränser och leva efter mina egna regler. Jag vill göra allt jag gjort, bara för att jag kan.

Nu kommer säkert ni 25+ som läser detta tänka "amen gud, 3 år är ju inte mycket" ... Men jo det är det. När man är så ung som jag så är 1 år jäättemycket. Man förändras som bara den. Sådeså!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback