DET BLÅSER IGENOM HALLEN

Jag känner mig tantigare än tantigast när jag sitter här och stickar.
Men tantig is the new black coh dessutom är det riktigt mysigt att sitta i stolen och göra något
som jag aldrig gör annars, och för att vara ärlig så har jag nog stickat varje år i 5 år den här tiden på året.
Det är dock sällan jag stickat klart något, det har hänt någon gång, men det var ett tag sen nu. Och dessutom
gör det ingenting om jag blir klar, för det är ändå så rofyllt att sitta där :)
Jag har gjort klart allt som har med naturkunskapen att göra. Och jag har sätdat mitt rum, idag igen. Jag har rensat mina garderober och hyllor. Nu är jag 2 svarta fattigare, men lika gla är jag ändå :)
Jag är dessutom LEDIG imon, fatta va skönt, helt underbart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback