ELVA

elva är datumet idag för er som inte har uppmärksammat det.
Problemet med torsdagar när man är ledig är att man vaknar alldeles för sent
man stickar helt hejdlöst, man åker iväg på grand och slösar upp de sista pengarna man har till
resten av månaden, man slår in sin egen första julklappt/födelsedagspresent. Och till sist så sitter man här
inte ett dugg trött och stickar på något som ska föreställa en halsduk som är en halvmeter bred och bestämmer en klippdate med någon random. Ja och klockan slog över för någon minut sedan. Här sitter jag och väntar på att bli trött, kul liv man har.
Om mindre än 9 timmar ska jag tvinga ner stackars pak i stolen. Sen ska jag gå lös på saxen i hans hår. Sen ska jag gå lös på Arissas hår också. stackarna... dom vet inte vad dom gett sig in på :(
Glömde jag föresten visa att jag hade klippt gubben min? såhär såg han nästan ut innan klippningen:
jätte långt!


kortare än kortast :(

själv tycker jag ju att han är finast i långt, men de gör inte han så jag fick väl ge efter litegrann iaf :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback