GE MIG NÅGRA TIMMAR TILL

Imon åker mitt hjärta ifrån mig igen. Det är så trist att bo så långt ifrån varandra.

Jag vill somna på hans arm varje natt och vakna upp vid hans sida.
Jag vill ha sömnlösa nätter och kalla fötter.
Jag vill dela en alldeles för liten säng med honom och dra av honom täcket.
Jag vill gå med honom till skolan varje dag och möta upp honom halvvägs.
Jag vill gå ner på konsum och köpa något riktigt onyttigt att äta.
Jag vill tjata om hur stökigt rummet är och att det är smulor i sängen.
Jag vill vara uppe till 2 på natten och sura för att jag inte får sova.
Jag vill dela hela min dag med dig, jag vill leva hela mitt liv med dig.

Jag borde väl egentligen sova vid den här tiden, men eftersom han som sagt åker imorgon
gör jag allt för att hålla ögonen öppna. Det ser så tråkigt ut när han packar sin väska och
att ha vetskapen att han faktiskt kommer lämna mig om mindre än 10 timmar.
Nej då kan jag lika gärna göra lite nytta och göra läxa som faktiskt ska vara inlämnat imon haha :)
finaste du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback