GRATTIS MIN FINA PÅ 17 ÅRS DAGEN

Det finns miljarder människor på våran jord. Utav dom där miljarderna så hittar vi några få, kanske en eller 10 som får dela livet med dig. Vi ger ofta inte folk chansen att lära känna oss utan det kan ta månader och år innan vi litar på dom tillräckligt. Men när man väl är där, då är fan livet komplett. Jennie är en av dom som vet mest om mig, och jag är nog en av dom som vet mest om henne. Hon står alltid där, oavsett hur idiotisk jag kan va eller hur mycket jag än skämmer ut mig. Hon finns där som en jävla superhjälte och fångar mig när jag faller. Hon står ut med mina kontiga tankar, mina tårar och mina misstag. Man är aldrig ensam utan man vet att man har någon där, någon som faktiskt bara bor typ 50 meter bort.
"Alla vill ha en bästis, en bästis vill alla ha!
Alla vill ha en bästis, en bästis vill alla ha!
Alla vill ha en bästis, det vill ju också jag!
En bästis ska vara bussig för då vill man vara bussig tillbaka
och skratta åt samma saker som jag brukar skratta åt
och gråta samma gråt!"

åååh grattis min fina vän på 17 årsdagen och förlåt för det jätte krångliga inlägget. Men du är min absolut finfinaste vän och hur mycket vi än spottar på varandra så står vi alltid kvar, fina bästis. Hoppas du har haft en jääättebra födelsedag och att jag va rolig att hälsa på fast jag är halvsjuk. Tycker om dig som bara attan, du är guld värd!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback