ÄTSTÖRNING?

eftersom att jag fått frågan
några gånger så tänkte jag att jag svarar
på den här, så slipper jag förklara flera gånger :)
Jag skulle gärna ge er ett jättebra svar.
om jag hade kunnat.
Jag har nämligen inte fått något riktigt svar från läkaren,
så jag kan inte svara på det... Men jag är iaf hungrig hela tiden,
det suger liksom i magen och jag vill äta mer än allt annat! Tänk
er liksom att själv vara superhungrig hela tiden :/
Men när jag väl äter kan jag bara äta någon tugga innan jag känner
mig proppmätt! :( och ni vet när man är proppmätt så mår man ju
jätteilla, och exakt så känner jag...

Jag försöker dock att äta minst tre gånger per dag,
men det blir hela tiden värre och värre och idag har jag bara
fått i mig 1/4 barnmatsburk.. :s

Klart jag är rädd att det övergår i en ätstörning,
det kommer jag ju inte undan... Risken finns ju att
jag kommer äcklas av mat när jag fösöker äta normalt igen, tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback