BLOGRESPONSE

Fick ett jättelångt inlägg, och en massa frågor.
Så jag tänkte att jag svarar på det här,
så kan jag nog svara lite bättre och sånt där :)
Här är inlägget:
Hejsan Rebecca! :)
Om jag inte hade fått gå på frisör hade jag nog
velat gå på skönhet&hälsa här på kungsmad,
stylist i jönköping eller turism i kiruna! :)


Att leda sommarskoj var nog bland de roligaste
sakerna jag gjorde på Fagra faktiskt. Jag var
verkligen skitnervös när jag skulle upp på scenen,
speciellt när jag skulle upp själv. Vi sa fel saker,
glömde bort namn och hoppade över flera repliker,
men det var ändå riktigt kul!
Ja, jag spelade faktiskt teater några gånger också,
den mest "kända" eller vad man ska säga måste
nog vara den när jag gick i 8an och vi spelade
gamla pensionärer på ålderdomshem på julkul.
Det var faktiskt så att vi gjorde om hela teatern
två timmar innan vi skulle upp på scen,
vi var tvugna att leta upp ersättare och allt var
helt kaos. När vi provspelade teatern var det väldigt
stelt och dom andra som skulle vara med på julkul
tyckte att vi var skitkassa. Vi var påväg att lägga ner allt
men vi körde på iaf, och det blev ju trots allt en succé! :)


Första dagen i min nya klass var jag jättenervös!
Jag kunde knappt sova den första dagen, eller de första
dagarna överhuvudtaget! JAg tyckte det va ganska jobbigt
i början för jag kände ju inte direkt någon annan, och
det dök ju liskom upp saker man ville viska eller skratta
åt med sin kompis, och jag hade ju aldrig någon där,
men det löste ju sig tillslut och klassen är toppen!



9B är något som jag aldrig i hela mitt liv kommer få
uppleva igen. Det är liksom där jag lärde känna mig själv,
det var en trygghet, man kunde vara sig själv, man
visste hur alla var och vilka knappar man skulle
trycka på. Man upplevde så många nya saker och i slutet
så kändes klassen verkligen sammansvetsad. Klart jag
saknar det liksom, det kändes som en stor familj för mig
en lång tid och det är ju som sagt något jag aldrig kommer
få återuppleva.
Så ta vara på den tiden du har med din klass! :)
någon dag ska jag ta och ta mig ner till fagra och hälsa på,
det lär ju vara gården jag går till och det är bara att komma
fram och prata, det hade varit jättekul! :) Tack själv för
att du skrev ett inlägg och hoppas det går bra med gymnasie
valet! :)<3

klicka på bilderna för att göra dom större

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback