JAG DIGGAR DIN STIL

eftersom att jag får arga sms och samtal om att jag inte bloggat,
så får jag skriva något nu :)
Jag tror jag lider av den där sjukdomen man kunde få av vaccinet, ni vet när man somnar?
eller så tror jag att jag är i klimakteriet för jag är så varm. haha.

vad har jag sysslat med de senast dagarna kanske ni undrar då?
jo jag har varit med jens hos läkaren, på apoteket, kollat film och massa annat onödigt
som man faktiskt får göra när man har lov.

och som en del av er vet  så är jag inget stort fan av harry potter, men jag fick någon
idé att vi skulle ha harry potter marathon jag och jens, så nu har vi kollat på de 5 första filmerna
och har bara 3 kvar! :o Sen har vi även spelat ett haarry potter spel som jag spelade när jag va liten,
haha kalla oss nördar om ni vill, men det är faktiskt riktigt bra tidsfördriv haha :)

jag måste väl även säga att mitt bloggande inte kommer bli som förut på ytterligare en vecka, men
jag tror faktiskt att ni kan stå ut med det :)



Kommentarer
DR säger:

Hoppas du haft en bra dag!

2011-11-02 | 00:39:55
Bloggadress: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback