OKÄNSLIG TYP

Jag är inte riktigt tjejen som gråter över
när någon annan mår dåligt eller gått bort om det
inte är någon jag känner. Men när något beskrivs så
pass bra att man lever sig in i det kan det komma någon tår.
Idag läste jag en blogg om en tjej som hette Malin,
hon fick en hjärntumör och gick bort. Hennes tvillingsyster
och pojkvän skrev i sina bloggar om sjukdomen och
förlusten men även Malin själv innan hon dog.
Jag vet inte om jag grät så pass mycket som jag gjorde
för att jag är i en slags känslomässig svacka och gråter
när Rachel Ray lagar lasagne eller om det faktiskt är
för att jag levde mig in så pass bra.
Om ni också känner för att gråta en skvätt kan ni kika in
på hennes blogg här

Kommentarer
Tina - alla som följer mig via bloglovin följer jag tillbaka! säger:

Hej! följa varandra via bloglovin? :)

2011-10-20 | 20:30:08
Bloggadress: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback