AJAJAJ

idag har faktiskt varit en riktigt mysig dag ändå...
har faktiskt tränat för första gången på 1,5 år (varit engagerad då...)
jag har gjort ögonfransförlänging, dock har hälften av alla fransar redan lossna... menmen.
jag har även varit på massage. och nu kan jag helt ärligt säga att jag
vet skillnaden mellan massage och massage. självplågeri fyfan!
sen åt jag och mammsen på donken, perfekt slut på dagen! :)

så imon lär jag ha världens träningsvärk, muskelvärk och ont i ögonen...
vill man va fin for man lida pin, eller va säger ni? ;)




syns ganska så tydligt att det ena ögat har nästan alla kvar, men inte
det andra. Dessutom står dom åt alla håll och kanter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback