ELEKTROPOP, BROSHAN VI KÖR

jag var sååå jäkla nervös innan när jag gick in på självfallet.
har nog inte varit så nervös på.. ja sen dagen innan jag började ettan.
och för er som inte vet vad jag gjorde på självfallet- jag frågade om jag fick jobba extra där.
så nu väntar en tids väntan innan jag får svar, hoppashoppashoppas
för att dämpa min nervositet har jag bokstavligen vänt uppochner på mitt rum, haha.
började med att städa upp allt från golvet, dammsög, skurade.
insåg senare att jag glömde damma av, så jag började rensa mina kläder.
nu står två svarta sopsäckar och väntar på att få bli slängda, samt en som ska ner i källarn.
helt otroligt att jag ens har haft så mycket kläder i garderoben :o
iaf, nu är golvet stökigt igen och jag orkar inte plocka upp.

jag känner mig riktigt hyper just nu och fingrarna bara flyger över tangentbordet, så förvånar mig inte om hälften av alla ord är felstavade. längesen det va såhär, så ni får väl passa på att läsa medan det är såhär. :)

skulle kunna gå ut och springa och liksom göra av med all energi,
men det regnar ute så jag orkar inte.

blogg.se vill fortfarande inte att jag ska lägga upp bilder så tyvärr kan jag inte slänga in någon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback