PRISET ÄR SKILLNADEN

idag har jag kännt mig riktigt effektiv,
ja för hela dagen har liksom bara flygit förbi...
jag började dagen med inbakade, utbakade flätor
samt en uppsättning. jag som aldrig flätat varken
inbakad eller utbakad fläta blev faktiskt riktigt nöjd
med mitt resultat efter någon timme haha :)

vi hade även styling, och där gjorde vi ansiktsrengöring
och lite lätt massage, huuur mysigt som helst vare!
dock kändes det som att josse tryckte dit halva ögonrengörarens
innehåll, men vafasen de får man göra när det är första gången!

jag har dessutom gjort en massa nödvändiga saker, dvs läxor!
jag har gjort klart matten, skrivit om min arbetsmiljö och även gjort
klart lite NK uppgifter.
våran lärare är ganska så söt. vi ska färglägga fåglar och insekter,
göra en karta av vilka djur som äter vilka och en lövbok. ibland
känns det som att jag går i 2an på lågstadiet och inte gymnasiet :)


julia som tagit bilden skulle jag chansa på, mysigt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback