SOMMAREN 2011

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? ja det gjorde jag :)
Dog någon som stod dig nära? nej :)
Vilka länder besökte du? Sverige, Danmark
Är det något du saknat sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? peeeengar!
Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? 8 juli, 3 augusti och 10 augusti, helt klart :)
Största misstaget? åh... ingen aning faktiskt :)
Har du varit sjuk eller skadat dig? haha sjuk har jag varit en gång iaf :)
Bästa köpet? ruuuune såklart!
Vad spenderade du mest pengar på? onödiga saker som mat
Gjorde någonting dig riktigt glad? massor av saker, men troligtvis mest min fantastiska familj och pojkvän!
Vilken låt kommer alltid påminna dig om sommaren 2011? om sanningen ska fram, fest hos mange,
alla veronica maggios senaste.
Är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? mycket gladare!
Vad önskar du att du gjort mer? badat... och solat!
Vad önskar du att du gjort mindre? varit så elak :(
Hur tillbringade du din midsommarafton? kommer jag inte ens ihåg..?
Hur många förhållanden? 1
Bästa boken du läste i sommar? jag läser inte böcker särskilt ofta duuu.
Något du önskade och fick? en hel sommar med folk jag älskar!
Något du önskade dig men inte fick? mer pengar :(
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet? jag har för mig att den spenderades med Arissa och Jennie... Att vi åkte och badade.. kommer itne riktigt ihåg, men tror de va så iaf :)
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? kanske att inte varit i kurra halva sommaren hahah :D
Hur skulle du beskriva sommaren 2011? kanonbra!
Vad fick dig att må bra? åååh så många saker, jens, familj, vänner, luleå, frihet.
Vem saknade du? oulu.. tradition liksåååm!
De bästa nya människorna du träffade? har nog inte träffat någon ny..? eller jo lovisas kompis amanda, så det väl bli henne då :)
Sommarens sötaste? JENS!
Sommarens hetaste? JENS!
Sommarens kärlek? ruune <3 hehehe JENS!
Sommarens besvikelse? min tand :(
Sommarens bästa? tågresan va helt okej ;)
Sommarens snällaste?  norkki dorkki och hilda :)
Sommarens roligaste? arissa och jennie! :)
Sommarens galnaste? hahahhaha jennie.
Sommarens mysigaste? jens! :)
Sommarens stördaste? haha det kan ha varit jag de :D
Sommarens ångest? mina pengar :(:(:(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback