HEAVEN IS A PLACE ON EARTH

Städar och lyssnar på fjortisdunk. Eller snarare rensar bort gammal musik från datorn från typ 07-08, de som känner mig vet vilken hemsk fjortisdunk period jag hade då. skäms över mig själv haha!
Tänkte passa på att slänga in ett svar på en kommentar från fia här också:
hur hittar du din motivation till att träna? hur mycket tränar du när du gör det? asso typ vad gör du och hur länge osv...?
Sanningen är den att jag älskar att träna, bara det att jag orkar aldrig ta mig iväg och göra det, haha. Så jag bestämmer mig dagen innan att jag ska träna dagen efter oavsett hur trött jag är osv, så siktar jag in mig på det och gör det bara. Hur många dagar i veckan jag tränar är också väldigt varierande. Typ denna veckan var jag på dans och gym i måndags, idrott i skolan och gym i tisdags, gym och jympa medel igår. Jag tränar ungefär 1 timme kondition och 30-120 minuter styrka i gymmet. Hoppas du fick svar på dina frågor haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback