"DET BÄSTA MED ATT VA NEGER ÄR ATT MAN SER UT ATT HA VITA TÄNDER"

Det kanske inte är så många av er som vet att jag har en tvilling syster. Kan bero på att det är hemlit, eller att hon numera bor i Afrika.
Lulu kom iallfall hem till mig igår och idag följde hon med mig till skolan, den stora anledningen att hon ville komma till sverige igen var för att hennes permanent hade gått ut och hon var leds på att ha dreads. Så nu vet ni hela historian bakom hennes besök.
För er som inte stötte på Lulu i skolan, förstår jag att ni är nyfikna hur hon ser ut, så självklart ska ni få en bild, det bjuder hon på. Vi hade även kändisen lil'm i skolan, så vi bjussar på bilder på henne med!

Kommentarer
lil' m säger:

hahahaha skön du är!

2012-01-24 | 14:43:51
Bloggadress: http://annanellymatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback