FUCK IT, I'M OLD

Kära mormor, kusin, syster, pappa, släktingar och vänner. (totala främlingar, alkoholisterna i linnéparken, tanten som alltid står framför mig i kön på konsum och ska betala med 4632573674757 mynt, gubben som jobbar på donken)
Det jag kommer avslöja för er nu, kan förvåna er lite, så håll i er för allt ni har.
Jag har blivit gammal. Helt seriöst. Jag tänkte precis på det.
Jag känner väl inte att jag måste bevisa något för er, men samtidigt så gör jag det.
Jag dricker svart kaffe
Jag stickade min egna halsduk
Jag löser korsord
Men framför allt..... mitt rum är rent. oh lord, what have they done to me?

Nu blev jag lite nyfiken på hur många av er som faktiskt inte tog till sig mina råd om att spänna fast sig och trillade av stolen?
Från det ena till det andra, jag höll på att sätta kakan i halsgropen när jag fick se min senaste händelse.
Student 2013. Fasen så gammal jag börjar bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback