Instagram

Fick frågan innan idag vad jag använder för träningsskor, så tänkte passa på att slänga in ett inlägg om det nu. till er som undrar vad anledningen till att jag lagt upp bilderna på instagram, så är det för att jaa, min mobil ville just det. 
 
fräsch sko haha, reebok "easytone reecommit" - använde till en början till längre promenader, men kuddar under skorna var inte riktigt min grej, använder dock ibland ändå haha
 
nike "wmns steady VIII"- Passar superbra till t.ex. pass eller bara till gymmet, sköna men för hård sula för att springa och hoppa i :)
 
Och sist men inte minst dagens nya bebisar, Adidas "Assertion Stability"- Har inte provsprungit dom ännu, då jag har men vilodag idag, men imorgon så jäklar!
 
Vad har jag mer gjort idag? Skola, en sväng på stan med mamma på nya cafét i Tegnérgallerian (glömmt bort vad den heter hehe?) bakad potatis med kycklingröra, mums! Sen åkte vi till grand och köpte skorna.
 
Har ni några frågor? va inte rädd att fråga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback