STRESS

Just så känner jag att denna dagen har vart, den har bara flygit förbi mig och jag har inte hunnit med ens litegrann av vad jag skulle gjort idag. Jag skulle lägga in ett inlägg innan idag, men det visade sig att bilden var för tor så et får helt enkelt vänta ännu mer! 
 
Någon undrade vad BandIt är, och varför jag skickade ut en marknadsundersökning, så jag tänkte att jag svarar på det nu. 
BandIt är ett ungdomsföretag som jag och Arissa har skapat tillsammans som ett projektarbete. Vi ska göra egna armband och lite annat smått & gott. Vi har itne börjat med att sälja ännu, men kommer såklart meddela det så fort vi sätter igång. Följ BandIt på facebook om ni vill ha mer info. Vet du inte vad ett UF företag är? Klicka här så länkas du till Ung företagsamhets hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback