ALLTING VAR JU ENKLARE DÅ

Känns som jag hunnit med mycket idag, kan vara för att vi slutade vid halv 10 idag. Jag har hunnit skriva om mitt tal lite och övat på det. Jag har även pluggat på prov till religion och samhäll som jag inte fått gjort ännu. Jag började även skriva på en uppsats som jag fick skriva om när min dator inte längre ville som jag- ny dator, nya tag helt enkelt!
 
Tränat har jag gjort också, tog dessutom en extra sväng på cykeln som mest står i biblioteket. Känns riktigt skönt att  avsluta dagen med att anstränga sig för att sedan slappna av! Sitter med inpackning i håret, tänkte låta den vara över natten. Tänkte ju som sagt försöka spara ut håret till balen och allt det där, men ändå klipper jag av 1 dm... när ska jag lära mig?! Satsar därför stenhårt på inpackning och huvudmassage så kanske om man har lite tur, har det växt någon cm tills den 3 juni! 
 
Satt dessutom i nästan 2 timmar och pratade med syster, 2 timmar som bara flög iväg! Hon är lika svammlig som jag och det är sällan jag förstår att hon är 7 år äldre haha!  Det var iallafall ett samtal som på något sätt lättade upp vardagen lite bland allt detta plugg :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback